De Tagbox is het kloppende hart van OrderToday. Alle voor je bedrijf relevante informatie stuur je naar de Tagbox van je administratie. Door deze zogenaamde Tagitems te taggen zorg je ervoor dat alles op de juiste manier en op tijd wordt afgehandeld. De Tagitems kun je verwerken door ze te taggen. Nadat je een Tagitem hebt getagd, maakt OrderToday er een Ticket van.
Tagitems toevoegen
Je kunt tagitems toevoegen door op de + te klikken of door een e-mail te sturen naar het e-mailadres van je administratie. Het e-mailadres vind je onder [instellingen] - [administraties]. Bekijk alle mogelijkheden van het e-mailen naar de tagbox door een e-mailbericht te sturen naar de administratie met in het onderwerp alleen een vraagteken '?'.
Je kunt met het Tagitem het volgende doen;
Tagitem taggen
OrderToday kent drie soorten tags, te weten:
- Archief Tags
Archief Tags maak je aan op omgeving niveau via [instellingen] [omgeving]. Door het tagitems met een Archief Item te taggen plaats je het tagitem direct in het archief. Je vindt het gearchiveerde ticket terug in de Verkenner. - Custom Tags
Custom Tags maak je aan op omgeving niveau via [instellingen] [omgeving]. Een Custom Tag is een zelf bedachte activiteit waaraan je een herinnering kunt koppelen. Je vindt de Custom Tags terug in je Persoonlijke Workloadmatrix op het Dashboard. - System Tags
Door een System Tag aan een Tagitem te koppelen start je een workflow. Zo kun je beginnen met het maken van een offerte, een order, een factuur of een melding. De System Tags vind je terug in de Workloadmatrix.
Tagitem naar andere administratie verplaatsen
Hiermee verplaats je het Tagitem naar de Tagbox van een andere administratie binnen dezelfde omgeving van OrderToday
Tagitem verwijderen
Hiermee verwijder je het Tagitem uit de Tagbox
Lees meer over het gebruik van OrderToday via het artikel De basis van OrderToday uitgelegd
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.